Umění jednat s lidmi rozvoj praktických komunikačních dovedností – nonverbální komunikace, asertivita, přesvědčivé vystupování
Prevence a řešení konfliktů Umění a sebeprezentace příprava na prezentace, veřejné vystupování, vystupování v médiích
Příprava na jednání s problematickým klientemvyužití komunikačních dovedností jako nástroje k zvládání náročných interpersonálních situací
Komunikační pasti manipulace, nečisté triky, znásilňování mysli – jak odhalovat, možnosti obrany
Duševní hygiena zvládání psychické zátěže, stres, syndrom vyhoření (stres management)
Emoční inteligencepohled na emoce jako základní faktor dynamiky lidské psychiky
Jak lépe porozumět sobě sama i druhým úvod do psychologie, zamyšlení nad způsoby a příčinami lidského myšlení a chování
Rozvoj dovedností řídícího pracovníka psychologické aspekty řídící práce (soft-skills)
Organizace práce základy time managementu
Zpět |